hjemsideback.png

AI-underviser og inspirator

Maria Benedikte Skjærven

Jeg hjælper dig med at nå i mål med AI

Lad mig åbne dine øjne for, hvordan du kan få glæde af fremtidens teknologiske muligheder i din hverdag, samt hvordan de vil være med til at skabe muligheder for dig både personligt og professionelt.

Download billeder

Maria og Futurescouts

Jeg har arbejdet med IT altid! Jeg programmerede min første chatbot da jeg var 12. Jeg har en cand.merc.DAT fra CBS. Jeg har været webudvikler hos TDC i 14, år, udviklingschef og IT-chef indtil 2023.

Jeg har tidligere udgivet Podcasts og videoer om bla. Kunstig Intelligens og taget kurser på DTU for at blive klogere.

Jeg startede Futurescouts i Marts 2023, fordi jeg gerne vil undervise i de nye AI-værktøjer og få gang i en vigtig debat om hvordan vi kan skabe en bedre fremtid vha ny teknologi.

Jeg tager ud og holder workshops for virksomheder og netværk og vi har altid en god dialog om, hvordan de kan bruge teknologien.

Futurescouts er dels et community hvor vi lige nu er ca 150 medlemmer i det Gratis Community, og ca 20 medlemmer i det betalte Premium Community, der har adgang til Webinarer i Midjourney, ChatGPT, video, canva, generativ AI generelt og onlinekurser mm. i ChatGPT.

Bliv en Future Scout
Har du lyst til at være med til at skabe fremtiden? Så vær med i mit nye Community. Tilmeld dig nu og bliv en del af et stærkt fællesskab der ændrer verden (i hvert fald en lille smule), mens vi har det sjovt :)