top of page
courseinai_new_4.gif

Øg din værdi med AI

Lær, hvordan du bruger de nyeste

AI-værktøjer på to intensive dage! 

 

Styrk dine færdigheder med AI!

Få skræddersyet træning i AI og kommunikation. Lær, hvordan du bruger AI og GPT til at forbedre din performance, bliv rustet til at bruge værktøjerne effektivt og bliv klædt på til, hvordan du leder indsatser og implementering af AI.

Kurset henvender sig til kommunikationsrådgivere, kampagneansvarlige og kommunikationschefer, der gerne vil opnå en grundlæggende forståelse af, hvordan man kan implementere AI i det faglige arbejde og de kreative processer.

Lær at skabe effektivt og konverterende indhold til kampagner, kommunikationsstrategier og sociale medier. 

Bliv rustet til at rådgive ledelsen om implementeringen af AI i organisationen.

På dette kursus fjerner vi mystikken omkring kunstig intelligens og giver dig praktisk erfaring. Undgå de etiske faldgruber. Og opdag de enorme muligheder, der er ved AI-teknologi.

Dit udbytte:
  • Forståelse for, hvordan kunstig intelligens fungerer, og hvordan du kan bruge det i praksis.

  • Lær at skrive tekster og lave billeder med generativ AI ved at lære både grundlæggende og avancerede prompting-teknikker.

  • Få kendskab til, hvordan du kan bruge AI i kreative processer.

  • Lær at lave grafikker og visualisere kommunikationsprodukter.

  • Forstå mulighederne, begrænsningerne og de etiske udfordringer ved kunstig intelligens.

  • Bliv klædt på til at gøre din organisation klar til at arbejde med kunstig intelligens og lede brugen af AI i din organisation.​

 

Med den viden i bagagen, bliver du rustet til både at anvende kunstig intelligens og overveje, hvordan du bedst kan anvende det i din rolle og i din udvikling.

Næste kursus afholdes 16.-17. november i København

Pris: Kurset koster 9.500 kr. ex moms

Maria og Katja

Maria Skjærven AI i øjenhøjde

Maria er ekspert i anvendelse af avancerede AI-værktøjer og en dygtig formidler mellem forretning og teknologi.

Maria hjælper kunder med at se mulighederne, men også begrænsningerne i de nye AI-værktøjer og afholder webinarer og kurser om AI-teknologier, inklusive onlinekurser om ChatGPT. Desuden har hun rådgivet adskillige virksomheder og netværk om, hvordan de kan bruge værktøjerne effektivt.

 

Maria er direktør og indehaver af Futurescouts, et community og rådgivningsvirksomhed, der hjælper Futurescouts virksomheder med at navigere i den digitale tidsalder.

 

Maria er tidligere udviklingschef hos TDC, IT-chef på Forsikringsakademiet / Rungstedgaard og en kandidatgrad i datalogi.

Katja Dahlberg Kommunikationsekspert

Katja er ekspert i kommunikations- og omdømmestrategi, kampagner og digital interessevaretagelse.

 

Katja hjælper kunder med kommunikation, der gør en forskel ved at påvirke adfærd, sætte dagsordenen og ændre samtalen. Med solid erfaring fra komplekse organisationer hjælper hun kunder med at opbygge legitimitet og navigere i krydsfeltet mellem strategi, kommunikation og ledelse.

 

Katja har indgående erfaring med adfærdsdesign og engagerende kampagner, bl.a. kampagner om natur, drikkevand, økologi, legetøjssikkerhed og fyrværkeri. 

 

Katja er partner i White Cloud og tidligere kommunikationsdirektør i Banedanmark, kommunikations- og kampagnechef i Danmarks Naturfredningsforening, kommunikationschef i Køge Kommune, taleskriver i klimaministeriet, kommunikationsansvarlig i Sikkerhedsstyrelsen  og kommunikationsrådgiver i Advice A/S & Operate A/S.

Programmet

Glæd dig til to dage med god variation mellem foredrag, præsentationer, refleksionsøvelser og gruppearbejde. Der vil være god forplejning undervejs og mulighed for at netværke med andre dygtige fagfolk.

Dag 1

  • Introduktion til ChatGPT og andre værktøjer, og hvad du konkret kan bruge dem til.

  • Hvordan kan du bruge AI-værktøjer i kommunikationsarbejdet, fx til at udvikle kampagner og kommunikationsindsatser, producere content mv.

  • Lær, hvordan du laver prompts mv.

  • Do's and don'ts: Styr på lovgivning og etik.

Dag 2

  • Introduktion til Midjourney og andre grafiske værktøjer

  • Brug af visuelle virkemidler i kommunikation

  • Perspektiver på brug af AI i kommunikation og markedsføring

  • Refleksioner over AI i organisationen. Hvordan rådgiver du din organisation i ny teknologi.

Ja tak, jeg vil gerne blive klar til fremtiden

Tak for din tilmelding!

Tilmeling
bottom of page